Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@wegesiostry.pl. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu. 

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: Wege Siostry sp. z o.o., adres: ul. Gołąbkowska 2, 05-850 Jawczyce, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. 

Towar powinien zostać zwrócony z wykorzystaniem wkładu chłodzącego. Rekomendujemy skorzystanie z usług firmy kurierskiej DPD, która umożliwia zwrot towarów z dostawą w 24h, co pozwoli na zachowanie świeżości produktów. 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie i dotyczy m.in. umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie Sklepu. 

 

Reklamacje

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.

W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: sklep@wegesiostry.pl. W celu złożenia reklamacji i szybkiego jej rozpatrzenia, rekomendujemy przesłanie zdjęcia reklamowanego Towaru przedstawiającego niezgodność Towaru z umową oraz datę przydatności do spożycia na wskazany adres e-mail.

Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:

- wymiany towaru,

- naprawy towaru.

 

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:

- odstąpieniu od umowy,

- obniżeniu ceny.

Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.

 

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

 Miejscowość, data

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Nr. zamówienia

Wege Siostry sp. z o.o.

ul. Gołąbkowska 2

05-850 Jawczyce

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ...................., zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru  ……………………………………………

 

Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:

 

……………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

…………………...............................

podpis konsumenta

 

 

 

 

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

 

 

 Miejscowość, data

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Nr. zamówienia

 

Wege Siostry sp. z o.o.

ul. Gołąbkowska 2

05-850 Jawczyce

 

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy). Wada polega na ……………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) …………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

 

•        żądam nieodpłatnej naprawy towaru

•        żądam wymiany towaru na nowy

 

W przypadkach określonych w przepisach:

 

•        składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,

•        składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………………………………

 

/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………....

 

 

 

…………………...............................

podpis konsumenta